Третій сезон шоу стартує 4 березня

Україна має талант Діти

Головне талант-шоу України – «Україна має
талант!»
– стартує в ефірі телеканала СТБ 4
березня
й виходитиме щотижня по п’ятницях о 20:00. Перші
випуски програми – кастинги в найбільших містах України: Донецьк,
Харків, Одеса, Дніпропетровськ, Львів і Київ. Від середини квітня на
глядачів чекають прямі ефіри шоу, де 50 фіналістів проекту боротимуться
за 1 млн. грн.

На початку лютого стартувала промокампанія третього сезону шоу.
«Узявши до уваги основні відмінності третього сезону шоу – більший
масштаб, розпал емоцій, очікування глядачів і нові унікальні таланти, –
ми вирішили зупинитися на темі космосу. У моєму розумінні космічне
середовище щонайкраще відображає масштаб і грандіозність майбутнього
видовища, –
розповідає Іраклій Махатадзе,
директор департаменту промоушна телеканалу СТБ.
Всі наші промокампанії великих шоу – ні що інше, як пригоди зірок.
На мій погляд, глядачеві цікаво спостерігати, як їхні улюблені герої
перевтілюються й діють в абсолютно фантастичних пропонованих
обставинах».

Промокампанія третього сезону шоу «Україна має талант!», яка
проходить під слоганом «Космічний масштаб», складається із трилогії
роликів, кожний з яких продовжує за змістом попередній. Зараз в ефір
вийшов другий ролик, а
заключний, третій, з’явиться в другій половині лютого.

Як і з кампанією «Колізей» для другого сезону шоу, нинішнє промо –
від ідеї до реалізації – також виконано співробітниками телеканалу СТБ.
«Шаттл у розрізі, який ви бачите в ролику, зібрав за 4 дні наш
геніальний художник-декоратор Філіп Нирод. А постпродакшном займався
талановитий дизайнер Олег Клюєв. Завдяки йому ми наблизилися до
картинки рівня гарного, якісного кіно
», – зазначає Іраклій
Махатадзе.

Кампанія охоплює всі міста-мільйонники й буде втілена на таких
носіях як: зовнішня реклама, ТБ, преса, радіо, реклама в метрополітені,
присутність у соціальних мережах і сервісах (Facebook,twitter,Вконтакте).

Зазначимо, що 2010 року другий сезон «Україна має талант!»
удостоївся чотирьох статуеток головної телевізійної премії країни
«Телетріумф»: за краще розважальне шоу, кращу телеведучу, кращих
продюсерів телепрограми й кращу промокампанію. А 2009-го – трьох: краща
програма, продюсери й промокампанія.

Нагадаємо, що переможницею другого сезону стала незряча співачка
Олена Ковтун з Полтави, а першого – Ксенія Симонова з пісочною
анімацією з Євпаторії.

Середня аудиторія одного випуску «Україна має талант!-2» становила
11 мільйонів людей, а частка перегляду – близько 33,4%
(по комерційній аудиторії 14-49, міста 50 тис.+). Другий сезон шоу за
показниками теледивлення ввійшов до ТОП-5 програм українського
телебачення останніх трьох років. Формат шоу придбано у FremantleMedia.
Аналоги проекту – America’s Got Talents у США й «Минута славы» у Росії.
Ведуча в Україні – Оксана Марченко. Склад журі: Ігор Кондратюк, Слава
Фролова, Влад Яма.

УМТ-плакат.jpg

Над роликами й друкованою рекламою працювали:

Режисер
– Володимир Турич
Оператор – Андрій Урбанський
Художник-декоратор – Філіп Нирод
Дизайн і постпродакшн – Олег Клюєв
Копирайт – Дем’ян Радзивілюк
Продюсер – Іраклій Махатадзе
Костюми – Ольга Слонь
Фотограф – Сергій Юшков