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
«Україна має талант!-4» стартує 10 березня | Україна має талант Діти
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InRhbGFudC5zdGIudWEiIHNyYz0iLy9wbGF5ZXIudmVydGFtZWRpYS5jb20vb3V0c3RyZWFtLXVuaXQvMi4wMS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC5taW4uanMiPjwvc2NyaXB0Pg==

«Україна має талант!-4» стартує 10 березня

Україна має талант Діти

Четвертий сезон
талант-шоу країни «Україна має талант!» стартує на
телеканалі СТБ 10 березня. Зазначимо, що тепер
програма виходитиме по суботах і в новий час – 19:00.

Традиційно, перші
випуски будуть присвячені кастингам найбільшими містами України:
Донецьку, Одесі, Харкову, Львові, Дніпропетровську та Києву. А із
середини квітня почнуться прямі ефіри шоу, де 50 фіналістів проекту
боротимуться за 1 млн. грн.

У новому сезоні на
глядачів чекають зміни: як у епізодах кастингів, так і на прямих ефірах
у шоу будуть задіяні вже дві сцени для виступів. Перша – для класичних
виступів, а друга – для екстремальних жанрів (паркур, мотокросінг
тощо), яким потрібна більша площа й можливість встановлення додаткового
громіздкого обладнання.

Нововведення проекту
обігрується в промо-кампанії нового сезону, яка стартувала на початку
лютого під слоганом «Удвічі більше видовищ!». «У ній ми даємо
обіцянку, що новий сезон шоу – це подвійне задоволення для глядача, і
показуємо це буквально: у ведучої й суддів є двійники – їхні ризиковані
та веселіші половинки. Вони символізують все найяскравіше,
наймасштабніше та найвидовищніше, що буде в новому сезоні «Талантів»,
розповідає Іраклій Махатадзе, директор
департаменту промоушен телеканалу СТБ
.
У зовнішній рекламній кампанії ми вигадали для кожного героя одну
мізансцену, в межах якої він взаємодіє зі своїм двійником. А ролики
охоплюють весь спектр емоцій, який дарує шоу: яскравий бурлеск,
неймовірні видовищні трюки, адреналін, захват і натовп шанувальників.
Вони вийдуть в ефір з 15 лютого
».

Кампанія охоплює
міста-мільйонники й усі обласні центри України, а також такі носії як:
зовнішня реклама, ТБ, преса, реклама в метрополітені, присутність у
соціальних мережах і сервісах (Facebook,twitter,ВКонтакті).


Над роликами й друкованою рекламою
працювали:

Ідея рекламної
кампанії:
Іраклій Махатадзе, Олег
Клюєв

Режисер:
І
рина Петрикєй

Оператор: Олексій
Коваленко

Продюсери: Іраклій Махатадзе,
Олексій Громов, Матвій Сарайкін

Постпродакшен: арт-директор Павло
Лебєдев і команда дизайнерів під керівництвом Олександра Сербіна

Концепт-дизайн
зовнішньої реклами:
Олег
Щегель.

Костюми: Ольга Слонь, Дмитро
Курята, Катерина Олішевська.

Фотограф: Сергій Юшков.