«Україна має талант!-4» стартує 10 березня

Україна має талант Діти

Четвертий сезон
талант-шоу країни «Україна має талант!» стартує на
телеканалі СТБ 10 березня. Зазначимо, що тепер
програма виходитиме по суботах і в новий час – 19:00.

Традиційно, перші
випуски будуть присвячені кастингам найбільшими містами України:
Донецьку, Одесі, Харкову, Львові, Дніпропетровську та Києву. А із
середини квітня почнуться прямі ефіри шоу, де 50 фіналістів проекту
боротимуться за 1 млн. грн.

У новому сезоні на
глядачів чекають зміни: як у епізодах кастингів, так і на прямих ефірах
у шоу будуть задіяні вже дві сцени для виступів. Перша – для класичних
виступів, а друга – для екстремальних жанрів (паркур, мотокросінг
тощо), яким потрібна більша площа й можливість встановлення додаткового
громіздкого обладнання.

Нововведення проекту
обігрується в промо-кампанії нового сезону, яка стартувала на початку
лютого під слоганом «Удвічі більше видовищ!». «У ній ми даємо
обіцянку, що новий сезон шоу – це подвійне задоволення для глядача, і
показуємо це буквально: у ведучої й суддів є двійники – їхні ризиковані
та веселіші половинки. Вони символізують все найяскравіше,
наймасштабніше та найвидовищніше, що буде в новому сезоні «Талантів»,
розповідає Іраклій Махатадзе, директор
департаменту промоушен телеканалу СТБ
.
У зовнішній рекламній кампанії ми вигадали для кожного героя одну
мізансцену, в межах якої він взаємодіє зі своїм двійником. А ролики
охоплюють весь спектр емоцій, який дарує шоу: яскравий бурлеск,
неймовірні видовищні трюки, адреналін, захват і натовп шанувальників.
Вони вийдуть в ефір з 15 лютого
».

Кампанія охоплює
міста-мільйонники й усі обласні центри України, а також такі носії як:
зовнішня реклама, ТБ, преса, реклама в метрополітені, присутність у
соціальних мережах і сервісах (Facebook,twitter,ВКонтакті).


Над роликами й друкованою рекламою
працювали:

Ідея рекламної
кампанії:
Іраклій Махатадзе, Олег
Клюєв

Режисер:
І
рина Петрикєй

Оператор: Олексій
Коваленко

Продюсери: Іраклій Махатадзе,
Олексій Громов, Матвій Сарайкін

Постпродакшен: арт-директор Павло
Лебєдев і команда дизайнерів під керівництвом Олександра Сербіна

Концепт-дизайн
зовнішньої реклами:
Олег
Щегель.

Костюми: Ольга Слонь, Дмитро
Курята, Катерина Олішевська.

Фотограф: Сергій Юшков.