PCEtLVN0aWNreSBMZWZ0LS0+DQoNCjxzdHlsZSA+DQouZXhhbXBsZV9yZXNwb25zaXZlXzQgeyB3aWR0aDogMTYwcHg7IGhlaWdodDogNjAwcHg7IHBvc2l0aW9uOmZpeGVkOyBsZWZ0OjA7IH0NCkBtZWRpYShtaW4td2lkdGg6IDEzNDBweCkgeyAuZXhhbXBsZV9yZXNwb25zaXZlXzQgeyB3aWR0aDogMTYwcHg7IGhlaWdodDogNjAwcHg7ICBwb3NpdGlvbjpmaXhlZDsgbGVmdDowO319DQpAbWVkaWEobWluLXdpZHRoOiAxNTAwcHgpIHsgLmV4YW1wbGVfcmVzcG9uc2l2ZV80IHsgd2lkdGg6IDI0MHB4OyBoZWlnaHQ6IDYwMHB4OyAgcG9zaXRpb246Zml4ZWQ7IGxlZnQ6MDt9fQ0KQG1lZGlhKG1pbi13aWR0aDogMTYyMHB4KSB7IC5leGFtcGxlX3Jlc3BvbnNpdmVfNCB7IHdpZHRoOiAzMDBweDsgaGVpZ2h0OiA2MDBweDsgIHBvc2l0aW9uOmZpeGVkOyBsZWZ0OjA7fX0NCjwvc3R5bGU+DQoNCjxzY3JpcHQgYXN5bmMgc3JjPSIvL3BhZ2VhZDIuZ29vZ2xlc3luZGljYXRpb24uY29tL3BhZ2VhZC9qcy9hZHNieWdvb2dsZS5qcyI+PC9zY3JpcHQ+DQo8IS0tIGV4YW1wbGVfcmVzcG9uc2l2ZV8zIC0tPg0KDQo8aW5zIGNsYXNzPSJhZHNieWdvb2dsZSBleGFtcGxlX3Jlc3BvbnNpdmVfNCINCiAgICAgc3R5bGU9ImRpc3BsYXk6aW5saW5lLWJsb2NrIg0KICAgICBkYXRhLWFkLWNsaWVudD0iY2EtcHViLTIwNzA4OTAyNTYzMzc3NjUiDQogICAgIGRhdGEtYWQtc2xvdD0iMzkxODM2OTIwMyI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0Pg0KKGFkc2J5Z29vZ2xlID0gd2luZG93LmFkc2J5Z29vZ2xlfHwgW10pLnB1c2goe30pOw0KPC9zY3JpcHQ+PCEtLVN0aWNreSBSaWdodC0tPg0KDQoNCjxzdHlsZSA+DQouZXhhbXBsZV9yZXNwb25zaXZlXzIgeyB3aWR0aDogMTYwcHg7IGhlaWdodDogNjAwcHg7IHBvc2l0aW9uOmZpeGVkOyByaWdodDowOyB9DQpAbWVkaWEobWluLXdpZHRoOiAxMzQwcHgpIHsgLmV4YW1wbGVfcmVzcG9uc2l2ZV8yIHsgd2lkdGg6IDE2MHB4OyBoZWlnaHQ6IDYwMHB4OyAgcG9zaXRpb246Zml4ZWQ7IHJpZ2h0OjA7fX0NCkBtZWRpYShtaW4td2lkdGg6IDE1MDBweCkgeyAuZXhhbXBsZV9yZXNwb25zaXZlXzIgeyB3aWR0aDogMjQwcHg7IGhlaWdodDogNjAwcHg7ICBwb3NpdGlvbjpmaXhlZDsgcmlnaHQ6MDt9fQ0KQG1lZGlhKG1pbi13aWR0aDogMTYyMHB4KSB7IC5leGFtcGxlX3Jlc3BvbnNpdmVfMiB7IHdpZHRoOiAzMDBweDsgaGVpZ2h0OiA2MDBweDsgIHBvc2l0aW9uOmZpeGVkOyByaWdodDowO319DQo8L3N0eWxlPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vcGFnZWFkMi5nb29nbGVzeW5kaWNhdGlvbi5jb20vcGFnZWFkL2pzL2Fkc2J5Z29vZ2xlLmpzIj48L3NjcmlwdD4NCjwhLS0gZXhhbXBsZV9yZXNwb25zaXZlXzIgLS0+DQo8aW5zIGNsYXNzPSJhZHNieWdvb2dsZSBleGFtcGxlX3Jlc3BvbnNpdmVfMiINCiAgICAgc3R5bGU9ImRpc3BsYXk6aW5saW5lLWJsb2NrIg0KICAgICBkYXRhLWFkLWNsaWVudD0iY2EtcHViLTIwNzA4OTAyNTYzMzc3NjUiDQogICAgIGRhdGEtYWQtc2xvdD0iMzM0MDc0OTY4MyI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0Pg0KKGFkc2J5Z29vZ2xlID0gd2luZG93LmFkc2J5Z29vZ2xlfHwgW10pLnB1c2goe30pOw0KPC9zY3JpcHQ+
«Меланж-Арт» перед финалом рисковал остаться без грима и реквизита | Україна має талант Діти
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InRhbGFudC5zdGIudWEiIHNyYz0iLy9wbGF5ZXIudmVydGFtZWRpYS5jb20vb3V0c3RyZWFtLXVuaXQvMi4wMS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC5taW4uanMiPjwvc2NyaXB0Pg==

«Меланж-Арт» перед фіналом ризикував залишитися без гриму та реквізиту

Україна має талант Діти

Несподівано для всіх колектив «Меланж-Арт» став одним з фіналістів після одного з прямих ефірів. На цьому наполягли судді, тому рішення не підлягало обговоренню. Дівчата спочатку не повірили в те, що все це відбувається насправді, але потім почали активно репетирувати фінальний номер. Ми поспілкувалися з керівником колективу Шелепатюк Ольгою, яка розповіла нам про підготовку дівчат до вирішального бою, а також про те, як була створена така згуртована і талановита команда.

1Q8A3598

Ольга, розкажіть про підготовку до фіналу?

Все було дуже швидко, змінився фінал, і знову не було видно гриму. Але дівчатка-візажистки великі молодці, у них відмінно все вийшло зробити. Переставляли багато чого навіть після останньої репетиції, бо на сцені не було видно всіх костюмів. Ми поламали багато реквізиту, тому що в темряві було складно все це робити.

Читайте також: Смілива гімнастка особисто зустрілася з міністром культури

«Чорні люди» (учасники колективу в чорних костюмах, які виконують активну допоміжну роль в номері – Прим. ред.) зробили колосальну роботу: вчасно з’явилися, «розкрили» інших дівчат, перебігли, намацали різні предмети під чорною тканиною. Вони отримали величезний досвід, тому що попрацювали з відмінним режисером; у нас минулого разу та в фіналі були абсолютно різні номери. Дівчата раніше не працювали з таким реквізитом, не грали так акторськи, та й неон вимагає більшої подачі на сцені, ніж просте світло.

1Q8A3612

Чому була обрана саме така ідея номера?

Нас раніше запитували, що ми хочемо показати, і ми написали кілька ідей. Подумали, що цю ідею втілили в минулому прямому ефірі, тобто віртуальну реальність за типом «Аліси в країні чудес», але виявилося, що тоді все було не так (сміється).

Читайте також: Дівчинка-каучук імпровізувала на сцені під час фіналу

Ви стали третіми фіналістами після третього прямого ефіру в якості винятку. Опишіть емоції в той момент.

Після того, як викликали нас, а потім Арінку, ми вже були думками на півдорозі додому і розслабилися, адже вона – чудова дитинка, яка стільки всього знає. Мама шикарно з нею займається.

1Q8A3621

Як давно ви зібрали колектив?

У 2011 році я повернулася в Україну після чергової поїздки і приїхала до свого рідного міста. Там я подивилася, чим займається молодь, і подумала, що хочу, щоб діти так само покаталися світом, як і я. Легше перерахувати, в яких країнах я не була. У 2012 році я прийшла до начальника відділу культури і сказала, що хочу відкрити свою естрадно-циркову студію. Тоді у мене вже було кілька постановок.

Читайте також: Мама 2-річної переможниці вважає тріумф доньки випадковістю

Кого вважали найбільш достойними конкурентами?

Ми не змагалися. Хотіли, щоб виграв Оскар з татом, Катя Суднікова, дівчата, які займаються лайт-анімацією, Аринка теж молодець, Соня на пілоні, обожнюю цю дитину. Ми за них уболівали і зовсім не засмутилися, що не перемогли. Для дітей з моєї студії – це не просто досвід, а «досвідище».

1Q8A3638

Де ви ще виступали?

Були у Кобзова на фестивалі, на «Яскравій арені», але з «Україна має талант Діти» це не можна порівняти, тому що тут потрібно було працювати дуже швидко, передавати всі емоції та рухи ще більш широко.

Дивіться також: Х-фактор 2016 – 1,2,3 кастинги прямо зараз!

Пригоди Аліси в країні чудес у виконанні колективу «Меланж-Арт» дивіться тут:

Анастасія Полощанюк