PCEtLVN0aWNreSBMZWZ0LS0+DQoNCjxzdHlsZSA+DQouZXhhbXBsZV9yZXNwb25zaXZlXzQgeyB3aWR0aDogMTYwcHg7IGhlaWdodDogNjAwcHg7IHBvc2l0aW9uOmZpeGVkOyBsZWZ0OjA7IH0NCkBtZWRpYShtaW4td2lkdGg6IDEzNDBweCkgeyAuZXhhbXBsZV9yZXNwb25zaXZlXzQgeyB3aWR0aDogMTYwcHg7IGhlaWdodDogNjAwcHg7ICBwb3NpdGlvbjpmaXhlZDsgbGVmdDowO319DQpAbWVkaWEobWluLXdpZHRoOiAxNTAwcHgpIHsgLmV4YW1wbGVfcmVzcG9uc2l2ZV80IHsgd2lkdGg6IDI0MHB4OyBoZWlnaHQ6IDYwMHB4OyAgcG9zaXRpb246Zml4ZWQ7IGxlZnQ6MDt9fQ0KQG1lZGlhKG1pbi13aWR0aDogMTYyMHB4KSB7IC5leGFtcGxlX3Jlc3BvbnNpdmVfNCB7IHdpZHRoOiAzMDBweDsgaGVpZ2h0OiA2MDBweDsgIHBvc2l0aW9uOmZpeGVkOyBsZWZ0OjA7fX0NCjwvc3R5bGU+DQoNCjxzY3JpcHQgYXN5bmMgc3JjPSIvL3BhZ2VhZDIuZ29vZ2xlc3luZGljYXRpb24uY29tL3BhZ2VhZC9qcy9hZHNieWdvb2dsZS5qcyI+PC9zY3JpcHQ+DQo8IS0tIGV4YW1wbGVfcmVzcG9uc2l2ZV8zIC0tPg0KDQo8aW5zIGNsYXNzPSJhZHNieWdvb2dsZSBleGFtcGxlX3Jlc3BvbnNpdmVfNCINCiAgICAgc3R5bGU9ImRpc3BsYXk6aW5saW5lLWJsb2NrIg0KICAgICBkYXRhLWFkLWNsaWVudD0iY2EtcHViLTIwNzA4OTAyNTYzMzc3NjUiDQogICAgIGRhdGEtYWQtc2xvdD0iMzkxODM2OTIwMyI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0Pg0KKGFkc2J5Z29vZ2xlID0gd2luZG93LmFkc2J5Z29vZ2xlfHwgW10pLnB1c2goe30pOw0KPC9zY3JpcHQ+PCEtLVN0aWNreSBSaWdodC0tPg0KDQoNCjxzdHlsZSA+DQouZXhhbXBsZV9yZXNwb25zaXZlXzIgeyB3aWR0aDogMTYwcHg7IGhlaWdodDogNjAwcHg7IHBvc2l0aW9uOmZpeGVkOyByaWdodDowOyB9DQpAbWVkaWEobWluLXdpZHRoOiAxMzQwcHgpIHsgLmV4YW1wbGVfcmVzcG9uc2l2ZV8yIHsgd2lkdGg6IDE2MHB4OyBoZWlnaHQ6IDYwMHB4OyAgcG9zaXRpb246Zml4ZWQ7IHJpZ2h0OjA7fX0NCkBtZWRpYShtaW4td2lkdGg6IDE1MDBweCkgeyAuZXhhbXBsZV9yZXNwb25zaXZlXzIgeyB3aWR0aDogMjQwcHg7IGhlaWdodDogNjAwcHg7ICBwb3NpdGlvbjpmaXhlZDsgcmlnaHQ6MDt9fQ0KQG1lZGlhKG1pbi13aWR0aDogMTYyMHB4KSB7IC5leGFtcGxlX3Jlc3BvbnNpdmVfMiB7IHdpZHRoOiAzMDBweDsgaGVpZ2h0OiA2MDBweDsgIHBvc2l0aW9uOmZpeGVkOyByaWdodDowO319DQo8L3N0eWxlPg0KPHNjcmlwdCBhc3luYyBzcmM9Ii8vcGFnZWFkMi5nb29nbGVzeW5kaWNhdGlvbi5jb20vcGFnZWFkL2pzL2Fkc2J5Z29vZ2xlLmpzIj48L3NjcmlwdD4NCjwhLS0gZXhhbXBsZV9yZXNwb25zaXZlXzIgLS0+DQo8aW5zIGNsYXNzPSJhZHNieWdvb2dsZSBleGFtcGxlX3Jlc3BvbnNpdmVfMiINCiAgICAgc3R5bGU9ImRpc3BsYXk6aW5saW5lLWJsb2NrIg0KICAgICBkYXRhLWFkLWNsaWVudD0iY2EtcHViLTIwNzA4OTAyNTYzMzc3NjUiDQogICAgIGRhdGEtYWQtc2xvdD0iMzM0MDc0OTY4MyI+PC9pbnM+DQo8c2NyaXB0Pg0KKGFkc2J5Z29vZ2xlID0gd2luZG93LmFkc2J5Z29vZ2xlfHwgW10pLnB1c2goe30pOw0KPC9zY3JpcHQ+
PHNjcmlwdCBkYXRhLW91dHN0cmVhbS1pZD0iMTI0OSINCmRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWZvcm1hdD0iZnVsbHNjcmVlbiIgZGF0YS1vdXRzdHJlYW0tc2l0ZV9pZD0iU1RCX0Z1bGxzY3JlZW4iIGRhdGEtb3V0c3RyZWFtLWNvbnRlbnRfaWQ9InRhbGFudC5zdGIudWEiIHNyYz0iLy9wbGF5ZXIudmVydGFtZWRpYS5jb20vb3V0c3RyZWFtLXVuaXQvMi4wMS9vdXRzdHJlYW0tdW5pdC5taW4uanMiPjwvc2NyaXB0Pg==

Третій сезон шоу стартує 4 березня

Україна має талант Діти

Головне талант-шоу України – «Україна має
талант!»
– стартує в ефірі телеканала СТБ 4
березня
й виходитиме щотижня по п’ятницях о 20:00. Перші
випуски програми – кастинги в найбільших містах України: Донецьк,
Харків, Одеса, Дніпропетровськ, Львів і Київ. Від середини квітня на
глядачів чекають прямі ефіри шоу, де 50 фіналістів проекту боротимуться
за 1 млн. грн.

На початку лютого стартувала промокампанія третього сезону шоу.
«Узявши до уваги основні відмінності третього сезону шоу – більший
масштаб, розпал емоцій, очікування глядачів і нові унікальні таланти, –
ми вирішили зупинитися на темі космосу. У моєму розумінні космічне
середовище щонайкраще відображає масштаб і грандіозність майбутнього
видовища, –
розповідає Іраклій Махатадзе,
директор департаменту промоушна телеканалу СТБ.
Всі наші промокампанії великих шоу – ні що інше, як пригоди зірок.
На мій погляд, глядачеві цікаво спостерігати, як їхні улюблені герої
перевтілюються й діють в абсолютно фантастичних пропонованих
обставинах».

Промокампанія третього сезону шоу «Україна має талант!», яка
проходить під слоганом «Космічний масштаб», складається із трилогії
роликів, кожний з яких продовжує за змістом попередній. Зараз в ефір
вийшов другий ролик, а
заключний, третій, з’явиться в другій половині лютого.

Як і з кампанією «Колізей» для другого сезону шоу, нинішнє промо –
від ідеї до реалізації – також виконано співробітниками телеканалу СТБ.
«Шаттл у розрізі, який ви бачите в ролику, зібрав за 4 дні наш
геніальний художник-декоратор Філіп Нирод. А постпродакшном займався
талановитий дизайнер Олег Клюєв. Завдяки йому ми наблизилися до
картинки рівня гарного, якісного кіно
», – зазначає Іраклій
Махатадзе.

Кампанія охоплює всі міста-мільйонники й буде втілена на таких
носіях як: зовнішня реклама, ТБ, преса, радіо, реклама в метрополітені,
присутність у соціальних мережах і сервісах (Facebook,twitter,Вконтакте).

Зазначимо, що 2010 року другий сезон «Україна має талант!»
удостоївся чотирьох статуеток головної телевізійної премії країни
«Телетріумф»: за краще розважальне шоу, кращу телеведучу, кращих
продюсерів телепрограми й кращу промокампанію. А 2009-го – трьох: краща
програма, продюсери й промокампанія.

Нагадаємо, що переможницею другого сезону стала незряча співачка
Олена Ковтун з Полтави, а першого – Ксенія Симонова з пісочною
анімацією з Євпаторії.

Середня аудиторія одного випуску «Україна має талант!-2» становила
11 мільйонів людей, а частка перегляду – близько 33,4%
(по комерційній аудиторії 14-49, міста 50 тис.+). Другий сезон шоу за
показниками теледивлення ввійшов до ТОП-5 програм українського
телебачення останніх трьох років. Формат шоу придбано у FremantleMedia.
Аналоги проекту – America’s Got Talents у США й «Минута славы» у Росії.
Ведуча в Україні – Оксана Марченко. Склад журі: Ігор Кондратюк, Слава
Фролова, Влад Яма.

УМТ-плакат.jpg

Над роликами й друкованою рекламою працювали:

Режисер
– Володимир Турич
Оператор – Андрій Урбанський
Художник-декоратор – Філіп Нирод
Дизайн і постпродакшн – Олег Клюєв
Копирайт – Дем’ян Радзивілюк
Продюсер – Іраклій Махатадзе
Костюми – Ольга Слонь
Фотограф – Сергій Юшков